Bank Millennium Częstochowa - kredyty hipoteczne

Bank Millenium S.A. to bank mający uniwersalny charakter, a więc wychodzący ze swoją ofertą naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom takich grup klientów jak osoby prywatne oraz małe i duże firmy. Bank dopasowuje produkty i usługi do stylu życia i potrzeb swoich klientów, stąd osobom indywidualnym oferuje konta do zarządzania bieżącymi finansami, liczne produkty oszczędnościowe i kredyty (w tym m.in. mieszkaniowe), a firmom proponuje m.in. produkty z zakresu faktoringu i bankowości transakcyjnej. Szczególna oferta została skierowana do klientów najbogatszych – bank stworzył dla nich Bankowość Prywatną i Prestige.

Lista oddziałów Banku Millennium w Częstochowie

Bank Millennium – oddział w Częstochowie

Aleja NMP 37
42-200 Częstochowa

infolinia: 801 331 331 lub (+48) 22 598 40 40

godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek: 09:30-17:00

ZAPYTAJ O KREDYT

Bank Millennium – oddział w Częstochowie

Aleja Pokoju 2
42-207 Częstochowa

infolinia: 801 331 331 lub (+48) 22 598 40 40

godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek: 09:30-16:30

ZAPYTAJ O KREDYT

Bank Millennium – oddział w Częstochowie

ul. Jagiellońska 3/9 (DH Sezam, piętro: 0)
42-216 Częstochowa

infolinia: 801 331 331 lub (+48) 22 598 40 40

godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek: 10:00-17:30

ZAPYTAJ O KREDYT

Bank Millennium – oddział w Częstochowie

ul. NMP 2
42-202 Częstochowa

infolinia: 801 331 331 lub (+48) 22 598 40 40

godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek: 10:00-17:00

ZAPYTAJ O KREDYT

Bank Millennium – oddział w Częstochowie

ul. Kopernika 13 (Centrum Korporacyjne)
42-217 Częstochowa

infolinia: 801 331 331 lub (+48) 22 598 40 40

godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek: 08:30-16:30

ZAPYTAJ O KREDYT

Bank Millennium Częstochowa – oferta październik 2021:

Prezentacja Bank Millennium Częstochowa, kwoty i wartości nie stanowią oferty portalu Altberger.pl i mają charakter informacyjno-reklamowy. Przyznanie kredytu zależy od pozytywnej oceny zdolności kredytowej oraz indywidualnej oceny wiarygodności klienta przez bank. Formularze lub wnioski z zestawień przekierowują bezpośrednio na serwery opisywanej instytucji finansowej lub pośrednika poprzez system partnerski.